Vi får sova, igen

Äntligen är de jobbiga nätterna över. Tog över en vecka för Alice att sluta vakna på nätterna. Nu är vi tillbaka på att sova hela nätterna men hon vaknar fortfarande lika tidigt dock! 

Idag och några dagar framöver är jag ledig, ska bli så skönt att få vara lite med familjen, äta gott och sova när man vill. Vi började ledigheten med att åka till Carro och Tyra för att dricka kaffe och äta kakor, majskrokar och russin blev det till tjejerna. Sedan åkte jag hem och åt lunch med Emil. Nu sover Emil och jag leker med Alice. Har köpt så fina kläder till min donna som ska visas upp vid något tillfälle. Just nu känns det bara som att jag går på autopilot eftersom jag har jobbat mer än vad jag har varit hemma, men snart kommer jag vara hemma mera igen och det känns så skönt. Imorgon är det nyår och vi har inga planer än så länge, Emils mamma vill att vi ska komma över dit men jag har inte hunnit prata med Emils föräldrar om det och på Emil lät de som att han bara ville vara hemma när vi pratade om det i veckan. Kan vara rätt skönt att bara vara familjen och någon vän om vi har någon som vill komma över. Nu ska jag leka med terror, hon har noll stopp på sin energi just nu och vi har väldigt svårt att aktivera henne i hennes nivå så fort hon är vaken och hon blir lätt frustrerad på oss för att vi inte hänger med. 

Här har vi terror på julafton som spenderades hos hennes farmor!