Äntligen fredag!

Fredag fredag fredag! Hur skönt är det inte att det är fredag? Jag trodde dock att det var fredag hela dagen igår fast jag var medveten om att det var torsdag? Men det kändes som fredag.. 

Hur som helst! Det är lite jobb som står på schemat idag igen. Sen blir det att få ihop köket och badrummen så vi har så lite som möjligt att göra imorgon. Rensade alla mina kläder igår så nu är jag i stort sätt klar med mina saker. Bara alla våra möbler som ska ned och med. Imorgon blir det tvätta och städa gamla lägenheten så medan E flyttar över allt. 

Detta ska bli så skönt. Bjuder på en magbild. 


1
Yanelle

Världens finaste lilla mage!!
Sen när ni flyttat in i lägenheten o är någorlunda klara måste du ju lägga upp foton på den! Puss

Svar: Självklart fixar jag det sötan
Elin Lindqvist