Pyssel, städning och igen man

Godmorgon! 
Idag är det söndag och jag ska inte gå upp riktigt än med tanke på att klockan bara är 5. Alice har snart somnat så jag kan lägga ner henne igen och sova några timmar till, hon sov 6h utan att vakna, och 8h utan att äta.. Börjar min lilla bli stor? Tänka sig att nu i veckan är hon redan 2månder! När de skulle ta 2månader i min graviditet så var det en evighet! Så detta känns knasigt, galet och helt underbart. 

I helgen har jag varit mestadels med Carro och Tyra, vi har även hunnit rensa garderober och papper samt möblerat om. Har ett rum till och rensa sen är se storstädat efter en dammsugning. Har även hunnit tvätta upp de mesta av kläderna som jag köpte till Alice i förrgår. Väldigt nöjd över mina köp faktiskt, fick med mig sjukt mycket hem och för knappt inga pengar. Tror jag betalade 300kr för 4 bodys, 1 pyjamas och 3 haklappar för dreglande, (de börjar komma riktiga slempussar ibland) 

Jag och Carro har mest ätit tillsammans eftersom våra män inte har varit hemma, och så har vi gjutit händer och fötter. Får se senare hur allt blev eftersom vi gjorde de hos henne så ska jag dit och hämta det idag. Ska försöka göra någon tavla av något slag med hennes ultraljudsbilder i och fotavtryck, men vi får se om jag hittar någon bra ram till det. 
Här är fotavtrycket som vi gjorde i förrgår. Ganska bra blev det ju :)