Jag är tillbaka

En vecka sedan jag bloggade så nu ska vi catcha up lite. 

I måndags var min sista dag som sjuk, eller om det var i tisdags. Men febern försvann på söndagen hur som helst. Har varit rätt död i soffan under denna tid som sjuk. Jag jobbade onsdag, ledig torsdag och jobbade fredag.

Igår var det min babyshower, och wow vilka vänner och familj jag har. Fick hur mycket saker som helst även av folk som inte kunde komma under själva babyshowern och de (Alex, Madde) hade bakat en fin tårta och gjort fina kort. Det var mysigt att träffa alla och bli uppskattad sådär, svårt att hitta tid med alla bara. Jag är fortfarande mållös efter allt jag fick och alla som kom, samt all planering som låg bakom. 

På kvällen så sov Es ena lillasyster hos oss, vi ät lamm med rotfrukter i ugnen och sedan massor med godis och så somna vi alla i soffan. Jag var super nojig över detta med att klockan ställer om sig nu inatt men det jag egentligen skulle vara nojig över var bilen. Bilf*n gick sönder på väg till ett ställe där jag skulle ta bussen ifrån så nu kommer jag komma precis när jag börjar när jag egentligen skulle komma 20minuter innan. 





Mammaklänningen jag hade igår kommer från H&M, fick den av Ellica i 20års present. Henne kan man alltid lita på när de kommer till fina kläder och saker. Min lilla gosloppa.