Nu är nästan allt klart

Idag har varit en fixar dag. Har sorterat alla bebiskläder, tagit ned dom jag inte ska ha till förrådet, tvättat alla kläder, lakan och bebiskläder. Fixat med vagnen och möblerat om i hallen för att få plats med vagnen. Det blev förvånansvärt bra. Jag är helt slut som människa nu och hade varit ännu tröttare om inte Alexandra hade hjälpt mig idag. Hon har fixat och burit det mesta men usch så jobbigt det har varit. 

Nu är allt fixat iallafall, ska fixa med förlossningsväskan imorgon då jag haft riktigt ont i magen nu under kvällen. Mycket sammandragningar med värkar så vi får väl se hur dagen blir imorgon. 
Hundarna kanske är piggare imorgon också, då ska jag nog försöka gå på en promenad med dom. Länge sen jag var ute och gick med dom, de får bara gå med Emil nu för tiden. Dock leker Hero med sin bästis mycket nu. Det är lätt för hundarna att ses och leka av sig och sedan somna i soffan. Som idag har Hero varit helt off hela dagen pga att han lekte med sin bästis igår. 

Nu ska jag ut med hundarna och sedan bädda ned mig i soffan. Får se hur mycket sömn jag får inatt med tanke på min mage och rygg.