Mordagfirande i förväg

Jag hinner knappt vakna innan det är dags att gå och lägga sig. Idag hann jag inte ens städa klart, behöver fortfarnde dammsuga och skura golvet. Hann dock tvätta men imorgon ska jag köra lite tvätt i vår egna tvättmaskin. Hur mycket man än tvättar när man har barn så har man alltid mer att tvätta. 

Efter all städ och tvätt tog jag och E en promenad med Alice i vagnen till en restaurang som ligger precis vid vattnet för att E ville fira morsdag idag istället för på söndag eftersom han ska iväg med jobbet imorgon och på söndag kommer han lägga sig tidigt eftersom han börjar på kvällen. Jätte mysig restaurang hur som helst, otroligt god mat så dit går vi igen och eftersom Alice ville vara vaken nästan hela dagen då jag ville städa så sov hon som en stock hela middagen och hela vägen hem. 
Såhär party var Alle