Ska köpa mina egna jävla blommor

Grattis på morsdag alla underbara, starka och fantastiska mammor! Tänk vilket underverk ni gör med era barn varje dag. Fortsätt kämpa och ge aldrig upp på era krabater! 

Eftersom jag försökte sitta uppe och vänta på Emil dum som jag är så resulterade det i 4h sömn. Det hade på något sett varit skönare att hämta honom då jag hade fått hem han så mycket tidigare och hade sluppit varit vaken till kl. 3. Nu hann jag inte se han ändå så det var så onödigt att jag inte gick och la mig så jag fick sova ordentligt! Läxa lärd. 

Eftersom Emil ligger och sover i extra rummet (Alice rum) så tänkte jag ta ut Alice till parken eftersom det inte regnar. Och sedan tänkte jag springa förbi blomsterhandeln och köpa min egna jävla blomma för Emil lär ju inte orka gå dit idag, haha. Jag får helt enkelt tjata på att få något senare i veckan :) 
Men jag ångrar så grovt att jag var vaken så sent inatt, förstörde verkligen hela min söndag och jag är helt sänkt. Får bara göra det bästa av situationen! 
Så fort kameran åker fram så gör hon såhär? Haha knäppa unge! Fruktsallad och macka till frukost idag!