Bildbomb av dagen

Emil gick upp med Alice imorse då jag blir sjukt sänkt under min ladyweek. Så när jag vaknade hade jag världens huvudvärk och det kändes som att jag var 300grader. Jag gick till affären med Alice och handlade frukost så medan Emil betalade räkningarna och sen åkte jag till Moa, Sebastian och deras son Matheus! Direkt när vi kom dit så åkte vi vidare till kärsön där vi badade och åt picknick. Så skön ledig dag jag har haft, och det är så roligt att se hur barnen är intresserade av varandra. Man ser även i Matheus ögon att han kommer bli en buse precis som Alice så de kommer ha riktigt roligt nästa sommar längst strandkanten! 
Alice när hon badade, hon tyckte faktiskt det var riktigt roligt så jag ska klicka hem lite bad saker till henne!


Sebastian och Alice! 


Matheus och Alice. 


Alice, Matheus och Moa. 


Väl hemma hos Moa & Sebastian så blev det massor av bus i gåstol. Alice låg även i Matheus babysitter och skulle promt bli behandlad som en bebis av Moa.. vill även tillägga att hon inte gillade babysittern hemma.



Vi avslutar med en "vill du pussa bebis?", åh ja det ville hon.