Veckan från helvetet.

Fy vilken vecka. Jag vill inte att denna vecka ska återupprepa sig. Började veckan med att min allra bästa vän, min vovve och stöttepelare gick bort. Det har tagit så hårt på mig men samtidigt måste livet gå vidare vare sig jag verkligen inte vill det eller ej. Jag har mått sjukt dåligt över det och har inte hunnit sörja ett piss. I tisdags grät jag hela dagen och Alice skrattade åt mig, jag är jävligt ful när jag gråter så jag förstår henne! Men jag mår egentligen piss varje sekund och något fattas i våra liv. 

Sen fortsatte veckan med begravning för min farfar, det är så sorligt att han är borta och jag önskar att han var frisk tills han lämnade oss men han har haft ett tufft år. 

Dagen efter det (fredag) packade vi från klockan 6 på morgonen till sent på kvällen, däckade i soffan och fortsatte packa upp på lördag. Har lagt golv i vårt sovrum och idag hoppas vi på att hinna lägga i hall & kök, sedan kommer målaren hit i slutet av nästa vecka. Detta kommer bli så bra när det är klart! Så mycket saker jag vill köpa och fixa med men vi får ta det steg för steg. Vi hoppas på att målaren tar köksluckorna också för just nu är dom pissgula och alla har olika handtag. Så vi ska ha dom vita med lika handtag. Vi kommer trivas så fort allt är klart men nu är det bara kaos och mossgröna tapeter som jag spyr på. 
Om två veckor räknar vi med att det som vi kan göra är klart, oj vad jag längtar dit. Något positivt i mitt liv. 
Nu får vi minnas min lilla diva. Det är så tomt utan dig Kikster, vi saknar dig så mycket!!!!