Är man ett sommar,höst,vinter eller vår-barn?

Idag har vi varit piggare för er som sett att vi varit sjuka. Vi har till och med lyckats gå till parken en stund på eftermiddagen, Alice behövde lekas av och få ut all energi. Hon är en riktig sommarunge som springer snabbt fram och tillbaka längst gräsmattorna och helt plötsligt stannar hon upp för att kolla ner på marken och undersöka vad som gömmer sig under henne. Jag är nog både sommarbarn och höstbarn då jag verkligen avgudar sommaren men är mer en sån som ligger och steker mig i solen, men nu när det börjar bli mörkt tidigare på kvällarna samt att de börjar bli riktigt kyligt älskar jag också. Tända ljus i massor och te vid kvällsprogramet, bästa som finns! Jag tar verkligen vara på alla såna kvällar man får då man vet att semestern är kort. 

Min semester började idag och jag har lite kvar att fixa i stockholm innan jag kan bege mig av. Vi har varit sjuka och jag vill känna mig helt okej innan jag rör mig ut för att träffa folk. Har ett möte på onsdag inne i stan och efter det åker vi söder ut hela familjen eftersom jag glömde helt att fixa pass till Alice. Dock vill jag inte ens klaga på att vi gör en Sverigetrip istället, liksom vi bestämmer vad vi ska göra under tidens gång, hur härligt! Första stoppet är Göteborg iallafall.