Detta har vi gjort hittills

Så dålig bloggning nu när vi är iväg och jag har nästan aldrig med mig telefonen heller så det blir knappt några bilder! Vi är som sagt hos min moster och har det gött i Göteborg, vi har fiskat krabbor, gått på promenader och ätit och ätit och ätit. En riktigt bullmoster har jag, lagar mat och pajer som är gudomliga.

Alice springer runt och passar upp till min mosters hund Harley hela tiden och han är så snäll mot barn!! Jag är så imponerad på den hunden och han stjäl mitt hjärta varje gång vi är här. Riktigt go hund.

Idag blir det in till staden och kolla butiker samt träffa min kusin som jag inte träffat sedan jag var tre eller något. Jätte spännande ska det bli! Jag och Emil känner oss hyfsat klara i Göteborg efter det här och kommer då röra oss vidare imorgon!
Kram

1
alicia

åhh så mysigt :)

Svar: Jätte mysigt!!!
Elin Lindqvist