Nytt jobb = Ny garderob



HÖSTENS MÅSTEN från Zalando
 
1. Väska | 2. Topp | 3. Skinnjacka | 4. Tröja | 5. Kappa | 6. Boots
 
Sponsrat inlägg

Om allt går som det ska så kommer jag börja ett nytt jobb i mitten av September. Innan har jag jobbat på väldigt små företag men nu blir det ett lite större, så då vill jag verkligen se on point ut, eller iallafall så mycket on point som det går. Väskan är något jag måste klicka hem, kappan är något som jag är ute efter och polotröjor funkar alltid. Dock har jag verkligen aldrig passat i det, men jag ska köpa på min några och hoppas att jag ändrar uppfattningen om mig själv. Vad skulle ni säga är ett måste på ett nytt jobb? Jag kan också nämna att det nya jobbet är "anledningen" till att jag "måste" uppdatera min garderob... (kan ju alltid skylla på det!) 
2
Annika

Hoppas verkligen på att du får nya jobbet!

Svar: Det hoppas jag med ❤ möte imorgon! Hihu
Elin Lindqvist

Carolina Thoor

Härligt med lite nya kläder i garderoben inför start på ett jobb! Jag minns också att jag köpte in lite nytt till arbetet jag med :D

Svar: man vill ju vara on point. Inte "åh vad bra att hon jobbar, då kan hon köpa nya kläder!"...
Elin Lindqvist