Ångest, kort dag & giveaway

Dagarna går sjukt fort och jag hinner inget annat än att jobba känns det som. Jag har nästan varje dag lite ångest för att jag inte fick tillräckligt med tid med Alice. Sanningen är dock att jag får mycket mer tid med henne än andra föräldrar som jobbar och jag tror någonstans att det är mitt behov som behöver mättas och inte hennes. Hon har det prima med Emil och jag är inte orolig för hennes mående en endaste gång.

Hur som helst. Idag försov jag mig också. Inte mycket för jag är på bussen nu och kommer ändå komma tidigt eftersom våra bussar går som dom går. Men jag hann inte vakna till, få kaffe eller sminka mig. Idag slutar jag dock tidigt och då ska vi kanske storhandla! Vi har inte bestämt oss än.

Idag är det sista dagen att tävla på min instagram om att få hem en nappflaska!!!