Liten överraskning

Just nu är jag inne i en liten bloggtorka då jag alltid bloggar på mobilen och tycker det är jätte jobbigt för jag kan inte skriva hur jag vill eller vad jag vill då det är svårt att redigera inläggen på mobilen. Vi har iallafall tagit oss till min mamma nu och ska sova här inatt, min fina mamma har till och med köpt en resesäng som stod och väntade på oss! Vi har tänkt att köpa en resesäng men de som känner mig vet nu att jag har sjukt beslutsångest och speciellt när jag inte fattar skillnaden mellan olika produkter. Så det är skönt att mamma skötte den delen åt mig när det kom till resesäng! Jag och Alice tog med oss fyra säckar med tvätt, (alls lakan, soffan och handdukar) så nu kanske ni förstår vad jag ska göra ikväll. Annars blir det bara att umgås med mamma eftersom jag inte träffar henne ofta alls! Blir så när man jobbar om varandra hela tiden. 
Såhär glad var Alice igår när jag kom hem från jobbet, jippi!!