Allt möjligt & ingenting

Vi har verkligen haft en perfekt familjedag, ni vet en sådan dag man verkligen behöver då och då för att ladda om en massor av energi! Jag jobbar en vecka framåt nu och sedan ska jag gå på summerburst de lediga dagarna jag har. Känns jätte konstigt att jag ska hänga på summerburst eftersom jag 1. Inte gillar hög musik, (ber ALLTID Emil att sänka när han lyssnar på musik i högtalarna hemma!) 2. Gillar inte att festa. 3. Gillar inte stora folkmassor? Asså... Jag har ju skjutit mig själv lite i foten men jag tvingar mig själv till att göra något roligt och kommer ta till vara på varenda sekund jag får med min fina vän Felicia som jag ska gå med. Det blir nog roligt att dricka alkohol och ha roligt för första gången sedan januari. Nog om det, vi hade en perfekt dag. Fiska först, sedan åkte vi till stranden och la oss i solen och badade lite granna. Sedan gick vi till pizzerian och åt mat ute i solen på deras ute servering, det var typ gott för första gången på riktigt länge! Gick hem, städade hela hemmet och sedan duschade vi och la oss i sängen. Alice sover sedan länge så jag och Emil har garvat så mycket åt ett program, apropå program? Såg ni dagens unga föräldrar avsnitt??! Vi skrattade så mycket!! 

Tack för idag världens bästa familj