FÖR MOA HAR TAGIT STUDENTEN, JA MOA HAR TAGIT STUNDENTEN

Moa har tagit stuuuuuudenteeeeen!!!! FYFAN VAD HON ÄR BRA!!!!!
 
Efter jobbet hämtade Emil upp mig och sedan åkte vi till Moas studentmottagning! Jag är så stolt över lillskitan som har kämpat sig genom motgångar under gymnasiet och ändå lyckades ta examen. Wow. Hon kommer bli en sådan händig och stark kvinna! Inatt sover jag och Alice hos min mamma då Emil jobbar natt och jag jobbar tidig morgon så då ska mamma ta hand om Alice ett tag, sedan ska vi grilla och åka hemmåt till ön igen! Så synd att jag och mammsen bor så långt ifrån varandra, men så tacksam för all hjälp jag får så fort hon kan <3 
1
L

Vilket efternamn har ni gett Alice? Tänker på att man inte får ha dubbelefternamn i Sverige och det måste vara svårt att bestämma om hon skulle ha pappas eller mammas efternamn. ;)

Svar: Vi hade valt Emils (Lundstedt) men när papperna kommer tillbaka så ser vi att hon heter båda. Så hon heter Lindqvist Lundstedt, antar att Lindqvist i mellannamn men när hon får medicin så står det alltid Alice L A Lindqvist Lundstedt, (hon har två mellannamn som börjar på L och A.)
Jag hade inte tiden till att ta bort Lindqvist när hon var liten så hon får välja själv när hon blir stor :)
Elin Lindqvist