Ny telefon och lunch med vänner

Hej hej hej och hemskt mycket hej.
Denna dagen har verkligen sprungit förbi, har knappt hunnit tänka idag. Gick upp med Alice, vi åt en lång och god frukost, sen väckte vi Emil och jag åkte hemifrån. Åkte och fixade en ny telefon hos Roza på Telenor på Östermalmstorg och sen kom Ellica så åt vi lite lunch innan jag började jobba. Nu är jag på bussen hem och får alldeles strax gå av. Längtar så mycket efter något att äta!! 

Har ni sett det senaste avsnittet av unga föräldrar? Jag tycker det är så roligt att de visar hur otroligt bra pappa till mitt barn som jag har, han är skojig, barnslig och klumpig. Min pappa är ganska lik Emil så jag vet med säkerhet att Alice kommer ha den bästa pappan som existerar! Nej snart är jag hemma och då ska jag be Emil visa mig hur man gör med den här telefonen för jag fattar typ ingenting :)