Wooken smakade.. hästlukt

Såhär gör Alice när Emil ligger och sover i soffan! (Hon pussar hans mun)

Dagen sprang förbi och jag kunde inte tro mina ögon imorse när jag vaknade före Alice och trodde att klockan var runt 7 och det visade sig att klockan var halv 10!! Alice vaknade inte förrän en halvtimme efter det och då åt vi frukost och kollade på tv. Sedan kom Alexandra hit och vi åkte till ett ställe längre ut på ön som har thaimat. Första gången Emil verkligen får stark mat som han ber om!! De hade även jätte goda vårrullar men den wooken jag och Alexandra tog smakade... som en häst luktar? Väldigt oklart vad det var för krydda som fick allt att smaka jätte äckligt haha. Men allt annat var gott så vi ska garanterat äta där igen! 

Sedan gick vi till Ica och åkte till ett bärställe så har vi städat, kollat film och käkat bär med glass. (Jag som skulle bli nyttigare jag vet!!!). Vi kollade även på unga föräldrar? Vad tyckte ni om dagens avsnitt? Exakt så är det hos oss när vi är på lekparken, jag får putta på och Emil får gunga. Nu ska jag sova då jobbet väntar på mig imorgon!