5 ointressanta saker om mig.

1. Jobb - jag har jobbat på mitt jobb som jag har nu sedan november 2013! Alltså sedan jag var 18år. Innan jobbade jag natt på McDonalds i Slussen (alla i Stockholm besöker den donken påväg hem från krogen). Det var... Spännande!

2. Förhållande - jag är "ragatan" i vårat förhållande. Jag är den bittra som surar för allt exakt hela tiden. Det sorgliga i detta är att jag vet om det hela tiden men jag gör ingenting åt det? Sjukt korkat! Men när jag inte är den bittra utan när jag blir den roliga Elin så är jag SJUKT rolig. Antar att Emil bara är min slagpåse och så har det alltid varit. 

3. Barn - innan jag och Emil blev gravida så skulle jag aldrig kunnat tänka mig att skaffa barn före 25år! Jag skulle absolut ha en karriär innan jag skaffade barn. Men sen när vi blev gravida så räckte det med att jag hade fast anställning. 

4. Fritidsintressen - under hela min barndom har jag dansat. Vet inte om det är roligt att tänka på eller om det är pinsamt men för fem & fyra år sedan dansade jag även bakom Sean banan. Jag hade så roligt på scenen och har fått så mycket minnen för livet. Även väldigt bra vänner har man träffat! 
Efter ett gig för childhood på Gröna Lund. Ser ni mig? 

5. Fester - jag dricker absolut inte alkohol ofta nu, jag har festat en gång sedan Alice kom. Men när jag var liten, alltså typ 14-17år (alltså precis innan jag mötte Emil) så festade jag varje fredag & lördag. Drack ständigt och la ner hur mycket som helst på alkohol. Men när jag träffade Emil så började jag tycka att det inte var lika roligt längre och mina intressen förändrades. 
1
A

Började du på ditt jobb som extrapersonal? Isåfall, hur fick du fast jobb? Sitter själv i den sitsen nu...

Svar: Ja jag började som julextra och sedan blev jag månadsanställd och sen fick jag vikariat när jag blev gravid med Alice och dagen innan Alice föddes blev jag fast anställd :)
Jag fick fast anställning på grund av att en slutade..
Elin Lindqvist