När något allvarligt händer så tror jag inte på Emil

Måste berätta om något otroligt äckligt som hände idag.. Emil skojar ju om ALLT och jag blir alltid S J U K T arg på det för jag har hela tiden sagt "när det väl händer något allvarligt så kommer jag inte tro på dig" - som idag. 

Jag ber Emil hjälpa mig att hänga upp tvätten, ingen reaktion, så efter en stund ber jag honom igen. Han reser sig upp och bara faller med huvudet rakt fram på tvättställningen. STUPAR framåt. Sen ligger han på sidan på golvet, och tittar på mig. Så jag säger "men gud vad gör du?" och tänkte  - är du dum i hela huvudet? vad hände? snubbla du? Han tittar mig rakt in i ögonen och säger "Elin jag svimma och krampade". Jag trodde självklart inte på det först eftersom han alltid skojar om allt, så han sa han "men varför skulle jag skämta om något såntdär? stupa rakt fram liksom!?" , ja du Emil.. varför skulle du...?


Såhär ser tvättställningen ut nu, ni kan ju tänka er hur han ramlade! 

Emil var kritvit i ansiktet efter han svimma, tvätten tog vi hem till hans mamma så fick hon torktumla den.. Emil uppfattade det som att jag blev arg på han när han ramla men det blev jag ju inte. Blev bara väldigt förvånad för att allt gick så himla fort, trodde helt ärligt att han ramlade.
1
radhuslivet.se

Men Gud vad hemskt 😱 Fick han blodtrycksfall?

Svar: Har ingen aning! Han vet inte heller! Jätte läskigt!
Elin Lindqvist