Så mycket gjort

Nu blev det ett sent godmorgon inlägg! Men godmorgon! 
Jag har haft fullt upp hela morgonen, Alice sov till kvart i åtta imorse i sin egna säng, och eftersom jag vaknade kvarten innan henne så gick jag upp med henne. Vi åt smoothie och russin, jag diskade undan och sedan gick jag ut och sprang när Emil vaknade till liv. Kom hem och åt ännu mera frukost eftersom jag hade sprungit. Duschade och fixade mig & nu är jag på bussen på väg till jobbet. 
Orkar inte med allt kaos hemma hos oss. Hela förrådet är fullproppat med massor av kläder, leksaker, skor och annat skit så fiskegrejorna får inte ens plats. Ska på min semester i augusti fixa allt. Ser ni lilla Alle som rycker i mig btw? 
1
Inez

Härligt att komma ut och springa! :)

Svar: Ja det var så skönt! :) trevlig kväll
Elin Lindqvist