Saker jag brinner av på..

Blir så himla trött på mig själv. Emil frågade mig imorse när jag behövde åka, jag svarade "om 40minuter". Då gick han ut på promenad utan mig. Nu sitter jag på bussen och inser att jag kommer 1,5h för tidigt till jobbet. Blir så himla arg på mig själv. 1,5h som jag hade kunnat spendera med min familj istället. Nu är jag på riktigt dåligt humör! 

Sånt där kan verkligen få mitt humör att tippa. Samma sak som igårkväll, jag skulle natta Alice och la mig nere vid sängkanten där hennes säng är så hon såg att mamma är nära liksom. Sedan skulle jag och Emil kolla på film och få tid för oss själva, nej men då däckar jag, och Emil väcker mig inte för "jag var antagligen trött" , jo jag var trött men jag prioriterar fortfarande Emil framför sömn så då var jag arg när jag vaknade och insåg att Emil hade börjat se ett program utan mig (var inte sur över att Emil hade börjat kolla på programmet utan mig, jag var sur över att jag somnade så jag missade programmet). Emil tog det som vanligt med en klackspark och kliade mig på ryggen till jag blev lugn igen. Sen däcka jag.. Igen. 

Bjuder på en liten selfie